Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

The Omen

Κριτική ταινίας
The Omen
Η Προφητεία


Λοιπόν κέντρο και σήμερα στην σκουφά κρυμμένος σε κάτι θαμνοειδή δενδρύλλια, με παραλλαγή Αμερικανού πεζοναύτη για να αποφεύγονται τα αδιάκριτα βλέμματα, στήνω το γνώριμο καρτέρι μου για να δω κάνα ψηλο-κάπουλο κωλαράκι με το σορτσάκι πάνω από τον αφαλό… ωσάν καπέλο. Με κατανυκτική ατμόσφαιρα έξω από το ναό του Αρεοπαγίτου ναι ναι του Διονυσίου καλά κατάλαβες, αποκόμισα ωραίες και επαρκείς εικόνες και μια ελαφριά μεσημεριανή ονείρωξη στην τρύπια φόδρα του εσωρούχου μου, νιώθοντας πανέτοιμος για τον καθιερωμένο 4ωρο υπνάκο μου στο συνταγματικό δίκαιο… Και ξαφνικά μεταξύ ύπνου και διαλλείματος βλέπω όραμα μια αιθέρια ζουμερή ύπαρξη (εκεί κατάλαβα ότι επρόκειτο για όνειρο-όραμα) να μου λέει γράψε κριτική για την προφητεία και ΙΣΩΣ σου κάτσω… ας μην τα πολυλογώ εγώ την έγραψα την κριτική και ακόμα περιμένωωωω… Όντας γνώριμος οπαδός των vintage φιλμς και των δασύτριχων αιδοίων και γενικότερα δασύτριχων αντικειμένων (συμπεριλαμβανομένης και της μασχουάλης)… αποφάσισα να δω την πρώτη ταινία από τις δυο αυτή του 1976 με οπτικά εφέ 1906.Προκειται για μια ευχάριστη οικογενειακή κωμωδία… όπου ξάφνου πετάγεται ο αντίχριστος, ένα παιδάκι 3 ετών σκέτη διάολου κάλτσα στην κυριολεξία με εωσφορική αντίληψη περί της κοινωνίας στοιχειώνει τα επόμενα 2-3 βράδια μας και καθιστά αναγκαία τη χρησιμοποίηση πάμπερς ακράτειας μακράς διάρκειας… Όλοι θα θέλαμε ένα τέτοιο μικρό αδελφάκι (για να το πετάξουμε μαζί με τον Ηρώδη από καμιά ταράτσα) αλλά σε λούτρινη έκδοση και χωρίς να κρεμάει τη babysitter από τα παράθυρα, να βάζει φωτιές στο σπίτι (μια δουλειά έχω να κάνω και εγώ), να προσπαθεί να σκοτώσει τους γονείς σας και να τηγανίζει το μονάκριβο χρυσοψαράκι σου τον Τέλη…  Σκατό και κάλτσα πλέον έχουν γίνει ένα με την ταινία να εξελίσσεται με αμείωτη ένταση καθώς ο ένας πεθαίνει μετά τον άλλο… και μοναδικούς επιζώντες τον βοηθό σκηνοθέτη, τον μπούμαν, έναν περαστικό  και αυτό το συφιλιασμένο το 3 χρόνο… Τελικά πεθαίνουν και οι 2-3 που είχαν επιζήσει όποτε η ταινία διακόπτεται κάπου στα μισά.. μαζί με την κριτική μαςςς 

Βαθμολογια:6,66 ουυυυ six hundred sixty six… ουυυ six hundred sixty six


Ελένη Λουκά, Πέτρος Γαϊτάνος, Χρήστος Σαντιγκάι ριπόρτ this post..
Άχθος Αρούρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου