Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Suicide Squad

Κριτική ταινίας
Suicide Squad
Ομάδα Αυτοκτονίας




Το στοίχημα της DC, η ταινία του καλοκαιριού, το κράξιμο του αιώνα! Ακόμα και η γιαγιά μου, μετά τις αυξήσεις του ένφια, μου έλεγε «στου σουισάιντ σκουόντ κάμανε ρισότς, τς τς τς. Σα τουν Τσίπρ γένανε.» Ευτυχώς είχα τη γιαγιά μου και μου το θύμισε, οπότε το υπόλοιπο του καλοκαιριού μου κύλισε από beach bar σε bar και σε barakia και μετά σε cinebarakia για να διαβάζω ή να βλέπω το κάθε καινούργιο ριβιού και πίσω στη θάλασσα. Αυτό ακριβώς δεν έκανα! Για τη θάλασσα και τα beach bar μιλάω! Έχοντας στο μυαλό μας τη χειρότερη ταινία όλων των εποχών κινήσαμε προς τον κινηματογράφο.

Το στόρι της ταινίας απλό και καθημερινό (αυτό σίγουρα όχι!) μαζεύουμε τους πιο γαμάτους σούπερ κακούς και με διάφορους τρόπους τους ελέγχουμε ώστε να αντιμετωπίσουμε άλλους σούπερ κακούς! Μ’ αυτό το λογικό ξεκινάς και έχεις έναν τύπο που ανάβει φωτιές, ένα τύπο που είναι κάτι σα κροκόδειλος, μια μάγισσα! Λες τριάδα φωτιά και μετά σου σκάει ο αρσενικός Άννα Κορακάκη, ένας ληστής με μπούμερανγκ και μια τρελή με ρόπαλο. Συγνώμη αλλά οι μισοί είναι καταδικασμένοι να ψοφήσουν  λόγω ανυπαρξίας ικανοτήτων με κύριο υποψήφιο, που έχει θέσει βάσεις σίγουρου θανάτου, την Χάρλεϊ Κουίν που το μόνο skill που έχει είναι γκόμενο τον Joker

Την ταινία τη σήκωσαν ο Pursuit of Happyness, ο κώλος της Μάργκοτ, που είχε περισσότερα πλάνα και από τον πρόεδρο της δημοκρατίας σε στρατιωτική παρέλαση, και ένας φαντάρος! Που και που χώνονται κι οι άλλοι σε φάση άσε να κρατήσω κι εγώ λίγο, μπορείς να πας τουαλέτα. Σαν σε παραλλαγή του μύθου Ηρακλή, Άτλαντα μόνο που αυτοί το κάνουν με χαρά! Είναι κάτι σαν τις οικογενειακές συγκεντρώσεις στο χωριό, ίσα ίσα προλαβαίνεις ένα γεια σου θεία, για σου τριτοξάδερφε, γεια σου τρελό γκομενάκι και κάθεσαι… δίπλα στο γκομενάκι ξεκάθαρα!

Κεφάλαιο Τζόκερ. Χα! Με το ζόρι υποσημείωση, μη σου πω παραπομπή! 

Βαθμολογία: 6,5/10 (Έχω δει και χειρότερες, το έχετε καταλάβει νομίζω!)

Αλεπού του Αμαρουσίου

2 σχόλια: