Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

The Bridge on the River Kwai

Κριτική ταινίας
The Bridge on the River Kwai
Η Γέφυρα του Ποταμού Κβάι

Ήμουν σπίτι του Άχθου Αρούρη για άραγμα (ίσως και για καμιά γιορτή) και κάποια στιγμή αρχίσαμε να μιλάμε για ταινίες, ξέρετε από αυτές τις ποιοτικές παραγωγές που βλέπω… με το -5 στο imdb. Αυτές ακριβώς! Ο Άχθος μου μιλούσε για γαλλικές ταινίες του ’80 κι εγώ του απαντούσα για γαλλικές τσόντες, λίγο πιο φρέσκιες βέβαια. Κάπου εκεί μπήκε στην κουβέντα και ο πατέρας του, όχι για τις τσόντες προς θεού, αυτά τα είχαμε συζητήσει άλλη μέρα! Γυρίζει λοιπόν και μου λέει «δες τη γέφυρα του ποταμού Κβάι». Το έψαξα λοιπόν στο imdb με έψησε και την κατέβασα… εεε δηλαδή την νοίκιασα! Ξέρετε όμως πως είναι αυτά πρέπει να έχεις την διάθεση και το χρόνο καθώς είναι 3ωρη. Εδώ θα μου πεις έχεις δει ολόκληρο το dinotopia εκεί κολλάς;! Για όσους δεν ξέρουν 4+ ώρες ταινία, όταν το σταρ δεν ξέρει πώς να γεμίσει τα πρόγραμμα την βάζει! Όταν μετά από καιρό πήγα σπίτι του για να δούμε στο euro την Ιταλία (η οποία έχασε κιόλας) μου λέει ο πατέρας του την είδες;; Εεε όχι ακόμα αλλά θα τη δω είπα βλέποντας μια απογοήτευση-θλίψη στο βλέμμα του σε φάση γιατί δε βλέπουν τις ταινίες που τους λέω. Έτσι εκείνο το βράδυ πήρα τις εξής αποφάσεις: δεν ξαναπαίζω στοίχημα στο euro και ότι δε θα ξαναπάω στο σπίτι του Άχθου μέχρι τουλάχιστον να δω την ταινία (ήταν πιο εύκολη απόφαση από το να τη δω!). 

Γράφω λοιπόν τη σημερινή κριτική με σκοπό την αυτοπρόσκλησή μου στο σπίτι του Άχθου! Αλλά κάπου εδώ δεν πρέπει να πω και 2-3 πραγματάκια για την ταινία; (σαν να ακούστηκε ένα μακρόσυρτο όχιιιι... από κάπου) Προφανώς σε αυτό το blog γράφω το μακρύ μου και το κοντό μου αλλά επειδή λέμε πως είμαστε κριτικοί ταινιών…στο περίπου δηλαδή... ας πω και τίποτα σχετικό. Βρισκόμαστε στο Β παγκόσμιο πόλεμο και συγκεκριμένο σε ένα Ιαπωνικό στρατόπεδο αιχμαλώτων (ειδυλλιακό ακούγεται.. προτείνεται αντί για Μπάνσκο!). Εκεί δημιουργείται μια κόντρα (αντί για έναν θυελλώδη έρωτα) μεταξύ του Ιάπωνα διοικητή του στρατοπέδου και του Άγγλου διοικητή των Βρετανών αιχμαλώτων με φόντο την κατασκευή μια γέφυρας, καλά μαντέψατε στον διάσημο ποταμό Κβάι, στρατηγικότατης σημασίας για τον ανεφοδιασμό των Ιαπωνικών στρατευμάτων (μπέργκερ πίτσες και λοιπά εδέσματα). Η κόντρα εστιάζει κυρίως στην διαφορετική κουλτούρα των 2 λαών και στο ότι ο Άγγλος διοικητής απαιτεί να μην δουλέψει αυτός και οι αξιωματικοί του και οι στρατιώτες χαίρονται… και χειροκροτούν… και ζητωκραυγάζουν… μάλιστα! Ε δουλέψτε τώρα μαλάκες! Εκεί λοιπόν που παρακολουθείς με προσήλωση την ταινία, κάτι γνώριμο ακούγεται… Λες;; Μήπως είναι αυτός;; Ναι! Είναι αυτός! Ο Ζάχος ο Δόγκανος! Ρε αλήτες κλέψατε μέχρι και τους τίτλους αρχής από το Εκείνες κι Εγώ; 

Βαθμολογία: 8/10 (Κύριε Λουκά έχετε να μου προτείνεται καμιά άλλη… τσόντα;)


Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου