Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Underworld: Awakening

Κριτική ταινίας
Underworld: Awakening
Underworld: Η αναγέννηση 


Μιας και βγήκε το καινούργιο underworld εμείς είπαμε να ξαναδούμε το προηγούμενο… κατά λάθος… επειδή το διάλεξε το mega! Την ταινία αυτή την είχα δει στον κινηματογράφο και το μόνο που θυμόμουν  ήταν… η μικρή διάρκεια! Τόσο μικρή που να σκεφτείς σε ελληνικό κανάλι τελείωσε με μόνο μια φορά διαφημίσεις, ΜΙΑ ΦΟΡΑ!( Ίσως να υπερβάλλω λίγο αλλά και 2 είναι πολλές;) Μπορείς να το διανοηθείς αυτόοοο;;; Εγώ πάντως οι μόνες φορές που έχω ζήσει μια φορά διάλειμμα είναι σε θερινό κινηματογράφο και σπίτι μου.. δε θα σας πω το γιατίιιι. Ο Πορνστάν από την άλλη αν δεν κάνει το διάλειμμα στην πρώτη ώρα για να το συνεχίσει την επομένη μέρα δε γουστάρει! Αγαπάει τις σειρές και το δείχνει.

Η Selene ή αλλιώς Kate Beckinsale, πραγματικά ποιος ξέρεις ότι τη λένε έτσι, βασικά ποιος ξέρει το όνομά της… εγώ γκούγκλαρα και με κόπο μου βρήκε πως την λένε, ξυπνάει από έναν κρυογονικό θάλαμο και σαν άλλος Simon Phoenix στο Demolition Man τα κάνει πουτάνα και φεύγει. Ούτε ένα αντίο η καργιόλα στους ανθρώπους που την είχαν για πειραματόζωο 12 χρόνια αλλά τι να περιμένεις από βρυκόλακες, αχάριστοι! Τέλος πάντων ξύλο βρυκόλακες και λυκάνθρωποι  και κάπου οι άνθρωποι που θέλουν να τους εξοντώσουν όλους! Συνέχεια και ελπίζω τελευταίο κεφάλαιο (του μαρξ) στην ιστορία το Blood Wars.

Βαθμολογία: 6/10  (Ο Λάνιστερ παντού τον πατέρα της οικογένειας παίζει;) 

Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου