Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

I Origins

Κριτική ταινίας
I Origins
Η Ίρις, το Παράθυρο της Ψυχής (μήνυμα αρχισυντάκτη: ασχολίαστο!)



Βλέποντας το another earth, που το λες μια αρκετά αξιόλογη ταινία και μετά από προτροπή μεγαλοστελέχους του cinebaraki, ναι φίλε, σύντροφε, συνάδελφε Πορνστάν σ’ εσένα αναφέρομαι (πάλι!), κάθισα και είδα έναν έρωτα μεγάλο για τον γείτονά μου με το κατάστημα οπτικών, το I Origins. Βυζολαγνεία έχω δει, γεροντολαγνεία έχω δει, ποδολαγνεία έχω (και δει), αλλά οθφαλμολαγνεία φίλε μου πρώτη φορά! Αχ τι ωραίες κόρες που έχεις! Ανώμαλεεε, παιδεραστή! Μα, μα δεν εννοούσα αυτό κυρία μου! Πιθανός διάλογος του πρωταγωνιστή μας με πιθανό θύμα φωτογράφισης πριν μπει φυλακή και τον πηδάνε στο κελί 33 και δε βλέπαμε και την ταινία και…. Αλλά δεν έτυχε! 

Επιστήμονας και άθεος, ας τον βάλω να κάνει εντύπωση μεεεε μια επιστήμονα;; Μπα δε λέει, κλισέ ο έρωτας στη δουλειά (ή με τη δουλειά). Μεεε μια φιλόλογο;; Μπα πολύ επιστήμη ρε παιδί μου! Με τρελό γκομενάκι θεούσα;;  Ε ναι λοιπόν, θα σας πετάξουμε μαζί και φτιαχτείτε! Λίγο οι συμπτώσεις δεν είναι τυχαίες, λίγο see you in another life brotha! (τι θυμήθηκα ρε φίλε! Πάω να (ξανά)δω κανά επεισόδιο lost! (Παρένθεση μέσα σε παρένθεση και έχασα τη μπάλα πάλι)) , λίγο ρομάντζο και μόνο για μια σκηνάρα άξιζε η ταινία. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη σκηνή την παραδέχομαι. Μόνο και μόνο αυτό θα σε σώσει στη βαθμολογία! (μιλάω σε πρώτο ενικό στην ταινία;; Πρέπει να το κοιτάξω αυτό!)

Βαθμολογία: 6/10 (Ατάκα do not try this at home, κοπελιά είσαι για ένα ξε-μάτιασμα;;)

Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου