Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

2001: A Space Odyssey

Κριτική ταινίας
2001: A Space Odyssey 
2001: Οδύσσεια του διαστήματος




Το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις είναι να δεις αυτή την ταινία κατά τις δώδεκα το βράδυ, κουρασμένος και έτοιμος για ταξίδι… Το παραδέχομαι το έκανα και έφριξα λίγο, βασικά όχι λίγο αλλά πάρααα πολύ είναι η αλήθεια. Το Πρόβλημα είναι ο συνδυασμός των προαναφερθέντων με το να έχεις δει τις προηγούμενες μέρες ταινίες από το 2000 και μετά τύπου transformers, avengers, mad ma(r)x και συναφή του είδους. Εγώ αυτό είχα κάνει και γι αυτό κόντεψα να αυτοκτονήσω!

Τα πρώτα 20 λεπτά της ταινίας ο Kubrick πρέπει να δυσκολεύτηκε να γράψει το screenplay! Ξεκάθαρα! Πιθήκια κάνανε ουουου ααα ουουου αααα κι εγώ ήμουν αααα και λίγο ZzzzZZZzz. Κι αφού είδα όλο το πέρασμα από Homo erectus σε Homo habilis και τελικά σε Homo sapiens ξύπνησα καθώς τρόμαξα μη το κόκαλο χτυπούσε εμένα! Θα δω διάλογο επιτέλους! Είμαστε στο διάστημααααα!!! Θα θελα… Ευτυχώς το γαμώ pc έσωσε την παρτίδα (αφού πρώτα την κέρδισε) και είδαμε και λίγο διάλογο αλλά φίλε αυτό που με σκότωσε, εκεί που η ώρα πλησίαζε περίπου 2+ το ξημέρωμα το τονίζω αυτό, ήταν όταν ο δικός σου άρχισε να την πίνει, να βλέπει κύκλους κι εγώ να κατεβάζω κουμπιά και δώστου ντουπ ντουπ για κάνα 10λεπτο μέχρι να με δεις στο κρεβάτι κι εμένα! Αναλογιζόμενος τι είδα αμέσως άρπαξα το American pie (μη με ρωτήσεις ποιο) ώστε να πέσει λίγο η κουλτούρα ρε παιδί μου, να συνέλθω!  

Η συμβουλή της ημέρας: Για να φτιάξετε μια τέλεια σαντιγί, μπορείτε να χτυπήσετε την κρύα κρέμα γάλακτος μέσα σε ένα κρύο μπολ… όπα λάθος blog! Αν δεν έχετε διαβάσει το βιβλίο απλά ψάξτε και διαβάστε για τους συμβολισμούς.

Βαθμολογία: 8/10 (Τι; Δε φάνηκε ότι μου άρεσε; Δε μπορώ να καταλάβω το γιατί!)  

Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου