Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Hoodwinked!

Κριτική ταινίας
Hoodwinked!
Κοκκινοσκουφίτσα


Η καλύτερη animation ταινία που έχω δει ποτέ. Είναι και η μοναδική που έχω δει... ίσως για αυτό! Όπως κι να χει είναι απλά τρομερή, γαμάτη, απίστευτη! Πρώτη φορά γράφω κριτική με τόσο πάθος… ίσως γιατί δεν ξέρω από που να ξεκινήσω και προσπαθώ να το καλύψω έτσι! 

Ήταν βράδυ πριν από πολλά χρόνια όταν ήρθε στο σπίτι ένας φίλος και λέει “έφερα ταινία” και του λέμε “πατατάκια έφερες που είναι το πιο βασικό;” αλλά δεν είχε φέρει... απογοήτευση. Βλέπω λοιπόν η διαφορετική ιστορία της κοκκινοσκουφίτσας και σκέφτομαι δύο τινά… ή θρίλερ είναι ή τσόντα! Για το 2ο ειδικά δεν ξέρω πώς μου ήρθε… ίσως να είχα δει κάτι παρόμοιο! Αν αν είναι θρίλερ λέω κλείσε το, μη χεστούμε βραδιάτικα και πάμε καλύτερα να δούμε το ημερολόγιο μιας πριγκίπισσας που έχει το σταρ! Κάτι πιο λάιτ βρε αδερφέ(ή).

Τελικά η ταινία ήταν η ιστορία της κοκκινοσκουφίτσας (έλα δε το πιστεύω!) αλλά όχι το κλασικό παραμύθι. Δεν είδαμε το στόρι μόνο από την οπτική της μικρής με τα γλυκά αλλά όλων των πρωταγωνιστών! Ναι, και του λύκου και της γιαγιάς και του ξυλοκόπου! Δεν θυμόσασταν ότι υπήρχε ξυλοκόπος ε;; Ούτε ο ίδιος! Όλα αυτά βέβαια το βλέπουμε χάρης την αστυνομία του δάσους. Μπλέκονται και μπάτσοι… χαμός λέμε!

Εγώ όταν πίνω καφέ! 

Έχω τον καλύτερο σανό στην πιάτσα!

Και να θυμάστε:... Be prepared! 


Βαθμολογία: 8/10 (Εξαιρετική η ελληνική μεταγλώττιση…. να την πετάξετε στα σκουπίδια!)


Αλεπού του Αμαρουσίου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου