Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

King Kong

Κριτική ταινίας
King Kong
Κινγκ Κονγκ




Παρασκευή βράδυ και τι καλύτερο από το να δεις μια ταινία στην τηλεόραση;; Να βγεις! Συγχαρητήρια κερδίσατε 100€. Πάμε στην επόμενη ερώτηση για το μαξιλαράκι. (όχι αυτό που γαμάει ο σκύλος σας!) Για ποιο λόγο να κάτσεις να δεις 3 ώρες (και 7 λεπτά τα ξεχνάμε τα λεπτά αλλά στο τέλος φαίνονται σαν αιωνιότητα) ταινία στο σταρ;; Δηλαδή με τις διαφημίσεις περίπου 5! Αν και στις διαφημίσεις έβλεπα zombieland στο mega, κομπλέ παράπονο δεν έχω. Γενική απάντηση, προβλήματα! Πολλά προβλήματα! Κι αυτοί οι άνθρωποι τι είχαν γυρίσει πια και κράτησαν και 3 ώρες! Έλεος! 

Ο Τζακ μπλακ παίζει έναν σκηνοθέτη μάλλον από αυτούς του κουλτουριάρηδες  που δε δείχνουν λίγο βυζί να χορτάσει ο λαός και επειδή δεν τον εκτιμούν τα βροντάει και φεύγει να πάει στο θρυλικό skull island να γυρίσει μια ταινία σαν άνθρωπος, με κλεμμένα μηχανήματα και επιταγές πιο ακάλυπτες κι απ του Ακάλυπτου! Τίμια πράματα. Ο Adrien Brody παίζει έναν σεναριογράφο του θεάτρου που έμεινε στο πλοίο επειδή τον ανάγκασε η μύτη του για να δει ένα συγγενή της, τον King Kong!

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ταινίας μας ήταν πριν γυριστεί! Όταν κάθισε η ομάδα των σεναριογράφων στο τραπέζι, να φάνε.. είχαν πάει σε μια ταβερνούλα πρώτα για να πιουν και μερικά ουζάκια, εκεί έχοντας πιει και λίγο παραπάνω έριχναν ιδέες για την ταινία. Ακολουθούν πραγματικοί διάλογοι:

-Κύριε παραγωγέ εγώ δεν έχω ετοιμάσει κάτι για την ταινία, μόλις με απέλυσαν από το Jurassic World και κατά λάθος ήρθα εδώ.
-Κομπλέ πες μας τι έχεις.
-Έχω ετοιμάσει μια καταδίωξη με δεινόσαυρους και κάτι τυρανόσαυρους να παλεύουν με τον Ιντόμινους ρεξ.
-Δεν ξέρω τι είναι το τελευταίο αλλά ακούγεται καλό!
-Εσύ παιδί μου τι έχεις;;
-Ξέρετε εγώ ήρθα λίγο νωρίτερα για άλλο meeting, της ταινίας η μυστηριώδης νήσος με τον The Rock
-Καλά δεν πειράζει πες μας κάτι.
-Εεε βάλτε εκεί μερικές γιγάντιες ψαλίδες και μερικές γιγάντιες κατσαρίδες, όχι τίποτα υπερβολές όμως.
-Καταπληκτική ιδέα!
-Εγώ λέω να βάλουμε και κάτι πιστολάδες και μια τύπισσα που την έχουν απαγάγει και όταν τη σώζουν κλαίει που έχασε τον απαγωγέα… σύνδρομο Στοκχόλμης λέγεται δαύτο
-Υπέροχο!
-Εγώ αφεντικό λέω να βάλουμε τον King Kong
-TI ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ! Εσύ είσαι αλάνι!

Μόλις με ειδοποίησαν απ το κοντρόλ πως αυτή είναι και η ιστορία του πρώτου King Kong… Αποχωρώ!

Βαθμολογία: 6,5/10 (Μπανανιές εγώ στο νησί δεν είδα..)

Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου