Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Independence Day: Resurgence

Κριτική ταινίας 
Independence Day: Resurgence
Ημέρα ανεξαρτησίας: Νέα απειλή




Να ξεκινήσω με το παράπονό μου προς την κοινότητα του imdb και την βαθμολογία του 5,3. Φίλε μου κανένας σεβασμός;; Πέντε έχουν οι ταινίες-σαπίλες που βλέπω με τους φίλους μου και γελάω… εδώ δεν γέλασα! Ψέματα γέλασα με κάποιες τρομερές ερμηνείες βγαλμένες από σειρά του Χάρη Ρώμα, όπως εκεί που ούρλιαζαν στην απογείωση… καταπληκτικό τουλάχιστον! 

Η ταινία πάτησε πάνω στην νοσταλγία που έχει κάθε τι παλιό, που τότε δε βλεπόταν αλλά τώρα… πάλι δε βλέπεται απλά έχει προστεθεί η νοσταλγία και το κάνει ωραίο-καλτ, να δω τι άλλη ονομασία θα του δώσουν. Η προηγούμενη πρόταση δεν ισχύει για την πρώτη, την original ταινία. Τελικά έχω επιχειρηματολογία όχι αστεία! Μάζεψαν όλους τους παλιούς ηθοποιούς πλην του Smith, αυτός γλύτωσε τη μάπα αυτή γιατί έπαιξε σε μια άλλη μάπα! Ακόμα και τους παλιούς κομπάρσους πρέπει να έφεραν για να μας δημιουργήσουν αυτό το αίσθημα νοσταλγίας. Κάθε σκηνή ακόμα και βήμα ήταν κόπια της παλιάς. Κάτσε να δω τι μου θύμισεεε…. Μμμ star wars 7;; Ακούω κάτι… “πίσσα και πούπουλα”;; Όπα παιδιά, όπαα μια ατυχή σύγκριση κάναμε. 

Οκ μπορεί η μέρα ανεξαρτησίας να μην είχε το τρομερό σενάριο και για τους ηθοποιούς είπα πριν αλλά είχε εφέ και ντάξει, περνούσε η ώρα ευχάριστα αν το πάρεις σα μια μεμονωμένη ταινία. Άσε που αν γίνει franchise με τους καινούργιους εξωγήινους θα γαμάει. Τι star trek (first contact μάγκες!), star wars και μαλακίες. Ημέρα ανεξαρτησίας και κάθε ταινία θα ξεκινάει με το λόγο του προέδρου! Ορίστε λοιπόν τι θα κάνω με τα λεφτά μου αν κερδίσω το τζόκερ, θα γίνω παραγωγός του franchise. Έχει μέλλον… τα λεφτά μου πάλι, όχι!  

Ημερολόγιο κυβερνήτη: 4 Ιουλίου 3234 Today, we celebrate our Independence Day!

Βαθμολογία: 6,32 (μάπα μεν αλλά καλό δε… Να με φωνάζετε και Πυθία!)

Αλεπού του Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου